Podpora
Můžete využít email k předložení vašich servisních požadavků. Na vaši zprávu odpovíme do 24 hodin po jejím obdržení. Pokud se jedná o naléhavý problém, zavoláme vám co nejdříve a snažit se problém co nejrychleji vyřešit.
Příslib
Vzhledem k různým vlastnostem různých produktů, BSTboard poskytuje různé závazky poprodejního servisu pro různé závady produktu.
-
Typ produktu
Hlavní podmínky závazku služby -
Produkty řady IP
Poskytují bezplatné služby na místě do tří měsíců -
Produktová řada Campus network
Poskytujte bezplatnou službu na místě do tří měsíců a bezplatný upgrade, pokud je k dispozici nová verze do jednoho roku -
Produktová řada Metropolitan Area Network
Poskytování bezplatného servisu na místě do půl roku a bezplatného upgradu, pokud je k dispozici nová verze do 1 roku -
Dongle
Záruční doba je 1 rok. Výměna modulu dongle je výměnou produktu a nevztahuje se na ni záruka ani bezplatný upgrade