Podpora

Můžete využít email k předložení vašich servisních požadavků. Na vaši zprávu odpovíme do 24 hodin po jejím obdržení. Pokud se jedná o naléhavý problém, zavoláme vám co nejdříve a snažit se problém co nejrychleji vyřešit.

Příslib

Vzhledem k různým vlastnostem různých produktů, BSTboard poskytuje různé závazky poprodejního servisu pro různé závady produktu.

  • Typ produktu

    Hlavní podmínky závazku služby
  • Produkty řady IP

    Poskytují bezplatné služby na místě do tří měsíců
  • Produktová řada Campus network

    Poskytujte bezplatnou službu na místě do tří měsíců a bezplatný upgrade, pokud je k dispozici nová verze do jednoho roku
  • Produktová řada Metropolitan Area Network

    Poskytování bezplatného servisu na místě do půl roku a bezplatného upgradu, pokud je k dispozici nová verze do 1 roku
  • Dongle

    Záruční doba je 1 rok. Výměna modulu dongle je výměnou produktu a nevztahuje se na ni záruka ani bezplatný upgrade